Shoppa

Alltså nu är jag på riktigt shopping humör. Vill ju som sagt göra iordning hemma i lägenheten. Med nya möbler och inredning menar jag då... MEN då måste man ju ha pengar. Så någon som nää men då har jag hittat en byrå jag vill ha i hallen och en ny tvbänk som är på halva priset denna vecka. Man måste ju fan passa på då eller hur? Tråkigt bara att man inte bor hemma då liksom men får väl ställa i källaren så länge... Ska nog ta och skänka bort byrån vi redan har och tvbänken så slipper man åka och slänga skiten hehe... Nu måste jag ju bara övertala Niklas om att vi har råd med mina möbler denna månad... Vore också trevligt om man kunde få veta när man ska få pengar från fk och hur mkt?! Jaja till något roligare, imorgon kommer Sandra över med babykläder. vet inte när jag såg den skatan sist men det är som valigt med oss. Saknar henne såklart för hon är en grymt skön människa. Nej dags att steka fiskisar. puss

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja verkligen. Det går inte ligga på magen vilket jag ALLTID gjorde förut. Ligger jag på sidan får jag ont i höften. På rygg ligger jag bekvämt men jag kan bara inte sova på rygg. När jag väl somnat vaknar jag efter en timma och är kissnödig. Och är det inte det så är jag täppt i näsan. Suck!

2011-01-25 @ 09:10:05 :: URL: http://thefairytales.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ganska störd oxå men det är väl därför du tycker om mig =)

2011-01-25 @ 10:06:57 :: URL: http://sbelsebub.blogg.se/
Postat av: camilla

Men Mia ha in på fs hemsida och logga in dig då ser du allt.JAG vet redan vad JAG fat kram

2011-01-25 @ 11:52:03
Postat av: camilla

Men Mia ha in på fs hemsida och logga in dig då ser du allt.JAG vet redan vad JAG fat kram

2011-01-25 @ 11:52:33
Postat av: Marie

Åååååh farlig sida. Blev helt kär i den där babyfilten med inbroderat namn, datum, vikt osv. Vill ha!!! =)

2011-01-25 @ 17:28:03 :: URL: http://thefairytales.blogg.se/
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0