Så glad!!!

Har haft en super mysig kväll med alla tjejer idag! Tack så jätte mycket för alla fina presenter! Är verkligen superglad för allt! Milia kommer att älska allt hon fått!!! Måste även passa på att skryta om min duktigta hund. Super snäll var hon hela kvällen. Dock ligger hon helt utslagen nu stackaren! Imorgon blire en sväng hem till Tina för födelsedags fika. Måndag är det dags för bm igrn, sen på tisdag har mamma sagt att Milia ska komma ut så jag hoppas på det :) Nä nu är det dags för oss att sova! God natt och massa pussar till er. Och ett speciellt STORT TACK till min bästaste vän Jessie som fixade allt idag! Du är bäst!

Kommentarer
Postat av: Jessie

varsågod min bästaste vän, kul att du tyckte det vart lyckat <3 puss

2011-01-09 @ 11:40:37 :: URL: http://jessiebettan.blogg.se/
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0