Ruckbar...

Fan då. Var hos barnmorskan idag igen, Milia är fortfarande ruckbar. Hon ligger ju, duktig som hon är, med huvudet nedåt men det har hon gjort läääänge nu. Fixera dig ungjävel och kom ut nu!!!! Efter barnmorska så åkte jag med mitt stora barn till webbhallen så han kunde hämta ut sitt nya xbox 360... Jippie liksom, tur att det finns två tvapparter... Så nu är vi 2500:- fattigare hehe. men vad ska man ha pengar till om inte spendera? Nu ska jag lägga mig och sova ett tag, är så sjukt trött idag! Puss på alla er där ute...

Kommentarer
Postat av: lina

Testa gå upp för en lång BRANT backe det gjorde jag och vips så va hon ute!

2011-01-10 @ 17:25:41
Postat av: Jessie

Ja men precis.. kom nu söta Milia..<3

2011-01-11 @ 16:31:36
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0