Nu ni...

Ca 02:30 inatt gick vattnet. Vaknade av att det rann lite, ställde mig upp och då jävlar sprutade det haha. Niklas vaknade knappt, fick liksom skrika på honom att gå upp och hämta en handduk... Sedan dess har det varit ett jävla spring på mig. Massa toabesök och några svängar i duschen. Ingen ide att försöka sova för då kommer den en värk och så piggnar man till igen... Om inte värkarna blir regelbundna snart så ska jag ändå åka in på kontroll ca 08:00... Dags för duschen igen... Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Johan Saur

Alright!! Äntligen Mia! Vem vet, när jag skriver detta kanske de redan fått en dotter. Fast jag tror det dröjer ungefär en halvtimme till. Och bara för det sitter du säkert hemma fortfarande och läser detta :)

Hur som helst: Lycka till idag vännen!!!

//Många kramar Johan

2011-01-31 @ 06:27:04 :: URL: http://www.johansaur.se
Postat av: Nicole

Lycka till min vän!

puss puss

2011-01-31 @ 10:30:56
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0