Nackdelen...

...med att sova hela dagen är ju såklart att man inte kommer kunna sova på natten... Men men för mig spelar det ju egentligen ingen roll vilken tid på dygnet jag är vaken... Kanske lika bra att jag vänjer mig ändå eftersom att Milia säkert blir ett natt barn! Fan alltså går bara och väntar här hemma på att vattnet ska gå nu eller att värkarna sätter igång. Snacka om att vara ivrig... Funderar på att köpa en gunghäst hehe. Lite mer för inredningen skull liksom. Självklart vill jag ju ha en rosa... men det kanske kan vänta tills jag flyttat hem igen, kostar en del så jag kan ju börja lägga undan redan nu eftersom att pengarna inte riktigt kommer rulla in. Nä nu sja svulla i mig lite mer kladdis. puss på er

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0