Imorgon då?

Ja alltså imorgon är det beräknade datumet för att Milia ska komma. Någon som tror på det?? Inte jag. Men jag känner mig lite bekvämare med att gå över tiden nu efter att ha pratat med min Bm... Men hoppas att hon kommer senast imrogon gör jag ju såklart... Hoppas även att Min älsklings bror blir bättre snart. För två dagar åkte han in på intensiven och blev nersövd och fick ligga med respirator efter upprepade "typ" epelepsi attacker. Bara det att läkarna inte vet vad det är för fel.. Skit läskigt. Nu är han iaf vaken så det känns ju skönt. hatar när sånna saker hända. Märktes tydligt hur ledsen niklas var och man känner sig ju enbart dum när man inte vet vad man ska säga...

Kommentarer
Postat av: Lina

En fin dag som denna vill väll inte Milia missa=)

2011-01-18 @ 09:08:19
Postat av: Anonym

:) jag trodde du hade gått över tiden eftersom du i flera inlägg skrivit att hon inte kommit än. hihi det är alltså idag hon är beräknad. men då kan det ju ta ca 2 veckor till då. jobbigt att vänta dessa veckor, det gjorde jag men det är ju ganska vanligt att man går över med första barnet, sa dom till mig. Lycka till med förlossningen, hoppas du inte behöver vänta så länge nu då :)

2011-01-18 @ 10:55:30
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0