fan fan fan

Varför måste jag skriva i denna redigerare? SÅ JÄVLA STÖRANDE!!! Johan, kom och hjääääälp mig!!! Iaf imorgon blir det hämta babybox på babyland med Jeanette. Ska ta en sväng på Rusta också och köpa upp ett lager med bindor... Hopppas de har något annat roligt också. Sen blir det nog vila torsdag och fredag, sen lördag kommer alla tjejer hit. Ska bli mysigt. Skönt med sällskap också. liiiite lång tråkigt att sitta här hemma ensam. vill inte skriva några längre inlägg för det är bara jobbigt för er att läsa när allt sitter ihop...

Kommentarer
Postat av: Johan Saur

Önskar jag hade ett bra svar Mia, men blogg.se har valt ett sånt upplägg att vanliga blogg-redigerare inte fungerar, typ den som installeras med Windows Live. I och för sig har jag inte googlat och letat om det någon som gjort nån annan redigerare, alternativt om det finns andra "lösningar" för att få blogg.se att fungera med andra redigerare.

Du får väl byta blogg hihi.

Saknar dig vännen. Hög tid att träffas tycker jag. Och om jag ska hinna ta ett kort på magen så är det verkligen hög tid hehe.

Kramar

2011-01-05 @ 06:32:14 :: URL: http://www.johansaur.se
Postat av: Nicole

Ska bli så skoj att ses på lördag =) Var 100 år sen!

puss puss

2011-01-05 @ 10:22:23
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0