äventyr

Imorgon ska jag på äventyr!!!! Bettan ska äntligen bli av med oskulden! Hon ska tatuera sig för första gången hehe. Gulligt att hon väntat så länge. Kommer ju bli galet sugen när jag sitter där och tittar på. Har ju kvar mitt presentkort som jag fick när jag fyllde 25... Så när Milia är ute är det dags :) JÄTTEKUL är det också att hon är sååååååå nervös hehe. Just det, har glömt att gratta Emelie och Emma som fått sina små flickor! ALLA får verkligen tjejer nu, jag får väl en pojke bara för det hehe... Emelie fick en månad tidigt och Emma sju veckor tidigt men alla mår bra :). Anldeningen till att allt jag skriver blir en stor klump är för att jag inte kan byta redigerare på bloggen...

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0