2011

Nytt år igen :) Skönt, alltid skönt att kunna starta om. I år ska jag jag bli mamma :) 0ch inte jobba något :) YEEEEY kan det bli bättre!? Nu hoppas jag bara att Milia kommer så fort som möjligt. Tyckte hon gav mig ett nyårslöfter igår om att komma så fort hon kan... eller inte... Har sjukt ont i fingrarna idag? Svullna också. Ska säkert vara så men känner mig som en fet kärring med korvfingrar... Iaf så hade vi en toppenkväll igår. Maten blev bra, efterrätten grym och sällskapet var kanon. Hittade mig en ny vän igår när jessie dragit. Amanda heter hon. Skit skön tjej. Hoppas på att få se mer utav henne. vet ju vart hon bor hehe ;P Tog dockk inga bilder igår. Jag suger på sånt... Nää nu ska jag bege mig mot mina föräldrar och hämta hem min älsklings hund. PUSS på er

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Tack så mycket ;)

GOTT NYTT ÅR!!

Hoppas du och magen mår bra..!!

2011-01-01 @ 18:56:03 :: URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: lina

Tror det, hade tänk fråga när jag skulle till mvc men hann ju aldrig in på sista kollen då emma kom i vecka 36...

2011-01-01 @ 20:35:19
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0