0:- kvar

Haha idag kom pengarna in, och försvannlika snabbt igen... På riktigt så har jag bara 1000:- kvar denna månad! Och för det ska det köpa mjölk osv. Men så går det när man promt ska köpa saker till hemmet, blev både tv-bänk och byrå. Niklas har ju dock några tusenlappar kvar tror jag så det är bara att dela med sig liksom. tror ändå inte jag kommer göra av med så mkt pengar eftersom lillan kommer snart och då blir man väl mest hemma ändå. Nästa månad blir det nya lampor opch lite annat smått och gott till lägenheten. Kommer bli så fint när man väl flyttar hem igen. Nya golv kommer det vara också för efter JÄVLIGT många om och men så har Wallenstam tagit sig i kragen och fixar golven denna vecka. Rätt skönt att slippa vara där då faktiskt... Nää nu ska jag laga mat, Kyckling faijta blir det idag... puss på er

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0