Så jävla dåligt.

Om Milia hade fötts en dag tidigare hade vi fått barnbidrag denna månad. Men nu får vi inte det eftersom hon kom 1 februari... Vi som VERKLIGEN behövde de pengarna den här månaden. Får hoppas på att Niklas pappa är riktigt snäll och låter oss låna...

Annars har jag ett väldigt skrikigt barn på dagarna som inte kan bajsa ordentligt, men när bajset väl är ute så är allt bra igen :) Tror hon ligger och skiter nu faktiskt. Prutta är hon dock jävligt bra på haha, mammas flicka ;)

Som ni förstår har jag att göra, därför som jag uppdaterar så dåligt, samma sak med telefonen... Svarar jag inte så är det för att jag är upptagen med ungen, ingen behöver ta illa vid :)


Nu börjar skrikandet igen, dags för blöjbyte?!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vet inte om hon är för liten ännu, men vi körde med semper droppar till emma och dom hjälpte.

2011-02-22 @ 15:36:14
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0