Mys söndag.

Söndagar kommer att bli våra mys dagar här hemma. En dag för enbart familjen... kanske inte startar just idag men det är så det är bestämt. just därför kör Milia på pyjamas hela dagen och jag morgonrock! Om vi inte ska ut en sväng med vagnen såklart... Allt börjar äntligen falla på plats nu och jag måste få skryta om min underbara dotter som vaknar ca 2-3 gånger per natt och vill ha mat och ny blöja. Får faktiskt sova en hel del :) Har däremot en fråga till alla er som sytt därnere, när försvann era stygn? tycker det tagit låååång tid nu...

Kommentarer
Postat av: anonym :)

mina försvann nog ca 2 veckor efter förlossningen men jag hade bra ont långt efter det.. fick sy ca 5 stygn.

2011-02-13 @ 12:37:41
Postat av: Tina

Mia man SKA skryta om sina barn, det lixom tillhör mammarollen. Jag skryter massa om Elias än idag

2011-02-13 @ 15:26:21 :: URL: http://ting84.blogg.se/
Postat av: lina

Jag hade läkt och stygnen va borta efter ca 10-12 dagar.

2011-02-13 @ 20:49:55
Postat av: camilla

Ja JAG sprack så mycket man kunde och efter 6 veckor hade JAG återbesök på sjukhuset då va alla stygn borta forrutom ett . Men de är jätte olika gumman

2011-02-14 @ 07:42:02
Postat av: Maria

Jag och Camilla var ju med om samma sak så jag hade lång läktid. Men precis som Camilla var alla stygn borta vid 6 veckors kollen. :)

2011-02-16 @ 21:35:05 :: URL: http://familjemys.blogg.se/
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0