Torsdag...

Och jag o Milia har absolut ingenting att göra idag. Skit tråkigt men ganska skönt eftersom lillfisen vägrar sitta still i vagnen. Hon ska bara ur den. Nu ligger hon faktiskt och sover efter att vi gått sjutton miljoner varv, hand i hand, runt hela lägenheten.

Så nu sitter jag här och skriver lite så ni någongång får någonting att läsa här. Äter lite sockerkaka också eftersom att vågen visade att jag gått ner ännu ett kilo och det vill man ju inte, eller? Nä men faktiskt så ska jag ta tag i träning direkt efter nyår!

På tal om nyår så blev det bokat igår. Jag går ut med tjejerna, Milia är hos mormor och morfar, Niklas firar med sina vänner. MEN nästa år vill jag att vi firar som en familj. Då är Milia lite äldre och kanske kan hålla sig vaken till fyverkerierna!


Näää nu tror jag att jag ska städa lite då för ovanlighetens skull.


Mina fina


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jätte fina verkligen !!! <>

2011-12-29 @ 16:02:53
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0