Skärpning!

Ska bli bättre på att blogga nu :) Lovar! Måste liksom skriva mer om Milias framsteg osv. Vill ju att det ska finnas dokumenterat här så jag kangöra en bok sen ;) Inge roligt väder i Sverige idag. Jag gillar ju inte värmen så mkt ändå men jag gillar inte regn heller när man inte har några bra skor just nu som tål vatten. har ju ett par gummistövlar men de fick jag ju en blå nagel av sist haha!

Nä nu har jag inte så mycket mer att skriva. Ska förbi Yvonne en sväng och fixa lite saker till dopet. Sen skulle jag vilja shoppa lite kläder till min Skrutti! Hon har redan fått massor med kläder från cubus-rean, kanske 10 plagg? Men såg nu att hm har fått massa fint till hösten!

Nä nu ska jag ut och cigga sen sätta lite fart :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Inte bara skärpning med bloggen, skärpning med rökningen Mia!! ;)

2011-08-11 @ 16:25:01
Postat av: Sandra

Vafan började du röka igen pucko?!



Mm mer porr finns det =) Men folk blir så arga då..

2011-08-12 @ 00:33:04 :: URL: http://sbelsebub.blogg.se/
Postat av: sandra

Oki your wish is my command.. Då kör jag porr ikvälk ;) mohaha

2011-08-13 @ 13:34:42
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0