Halv tio en lördag!

fan snacka om att man blivit pensionär som lägger sig halv tio en lördag kväll! Nä men jag hade huvudvärk och Niklas tog Milia så jag fick sova! Vaknade vid åtta ned världens vidrigaste djur i sängen! En fulläten fästing! BLÄÖ!! Ställde mig och bakade scones till frukost men så ringde pappa och ville att vi skulle hämta dem på Danderyds sjukhus. De hade åkt in inatt med mamma som hade ont i magen :(

Resten av dagen har vi bara varit hemma. Runt 18.00 ska jag på Patriks minnesstund... Kommer nog kännas sjukt konstigt och det kanske är då man verkligen kommer förstå att han är borta...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hälsa morsan!!

Fan att dem orkar tjafsa på bloggen.. Hahaha dem borde fan skaffa ett liv.. PUSSSS

2011-08-15 @ 11:14:18
Postat av: Lina

Visst är den fin!!! Hon som målat är skit duktig!!! Sen är de inte så dyra heller=)

2011-08-15 @ 22:03:13 :: URL: http://linamarchall.blogg.se/
Postat av: camilla

Hejsan Camilla







Har du fått ett betyg i Arbetsmiljö och säkerhet redan så tror jag att det räcker i oändligheten, Stockholm kommer ju behandla din ansökan och då ser de förmodligen



att du redan fått betyg i den kursen och kommer förmodligen inte låta dig läsa om den(ifall du har ett G, VG eller MVG). Men du får gärna läsa de andra kurserna och



du blir meddelad ungefär 2 veckor innan kursstart, vet att det är ganska nära, men vi blir också meddelade 2 veckor innan kursstart av kommunen vilka som blivit beviljade.







Med vänlig hälsning Johan Mellström, Omsorgslyftet utbildningar



2011-08-16 @ 13:03:13
Postat av: Lina

Vi åkte och hämtade den. Om man inte gör det så blir det dyrare.

2011-08-18 @ 09:33:33 :: URL: http://linamarchall.blogg.se/
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0