6 månader.

Igår blev min lilla tjej 6 månader. Det firade vi med shopping! Blev massa nytt fint till henne. Kläder och lite mer my little pony till hennes rum. Dagen spenderades i Vällingby med hennes gudmor Jessie :)

Sökte utbildning igår, tack för hjälpen med det Jessie. Hoppas jag kommer in. Vet att mina betyg räcker till rätt bra men man kan ju nekas ändå. vet att jag blev nekad en annan utbildning för att jag hade bättre betyg än andra som sökte. För att de behövde utbildningen bättre. Sjukt system... men men bara att hålla tummarna för det nu då eftersom jag verkligen inte vill gå tillbaka till mitt jobb. Oroar mig redan för att behöva gå tillbaka dit och det är ett år kvar tills dess liksom.

Idag har jag lite hemligheter för mig, hoppas jag slipper vara utomhus för idag lär det bli sjukt varmt!


Mina fina tjejer :)


Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0