Trött...

Blä, idag är jag trött som fan. Ingen speciell anledning till det heller... Milia är duktig och sover på nätterna, eller inatt ville hon ha mat vig 5.00, eller imorse kanske man säger? behöver köra några varv med dammsugaren och plocka undan massa skit som vanligt. Lättare om plockar undan det man tagit fram direkt när man är klar, eller?! Inget som verkar gå in i våra skallar här hemma iaf.

Om ett tag bär det av till Kälvesta hem till Niklas pappa och hans tjej Noi. Det bjuds på Thai mat till lunch och det tackar man ju inte nej till plus att de ska få se Milia för första gången. Dessutom ska jag plocka upp massa hundbajs från tomten haha, SKIT kul ;P

Igår fick jag upp fyra stooora foton på väggen i v-rummet så nu är det inte så tomt längre. Nu ska jag kolla upp recept på någon god lax som vi kan äta till middag, dammsuga och lägga in nya bilder på lägenhetsbyte och hoppas på att någon nappar. Nu vill jag egentligen inte flytta för vi börjar få så fint men trivs man inte i området så gör man inte...

Hoppas ni får en fin onsdag!





Vardagsrumsväggen och min fina hall :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad fint ni har! Det är väll inge fel på Råcksta????!!!!! Hade jag inte bott här i Falun så hade jag garanterat bott där=)

2011-04-07 @ 11:15:08 :: URL: http://namarchall.blogg.se/
Postat av: Lina

Ok. Grannar som är bra är a och o=)

2011-04-07 @ 18:26:16
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0