Tjohoo...

Blev lite sallad ändå till frukost. Hade lite gurka och paprika hemma... Ska möta Nicole halv ett så var ju tvungen att äta något innan... Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra i 20 minuter så då kan jag lika gärna skriva ett till meningslöst inlägg så ni får lite skit att läsa ;) Jag är så snäll... I förrgår och igår gick jag lång promenader ner till kaanan, gissa vem som bada!? Nää såklart inte jag men Mini. Super skoj hade hon. Idag fick hon följa med Niklas och Markus och jobba.

Såg plastikturisterna igår. Sugen man blir på en liten bröstförstoring :) Så jävla snyggt ju! Ska ju liksom ändå till Thailand i vinter så varför inte passa på? Jo för att man har ju inga pengar över till sånt just nu direkt. Ska nog ändå skaffa mig en till bebis först men sen så.

Nu skriker min lilla ängel.


Bye bye babies


Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0