Tjejmiddagen :)

Vi hade super trevligt igår. Maten som Jessie lagade var supergod och kladdkakan Melanie slängde ihop var också toppen. Tror jag tog ut den liiite tidigt men den var god iaf. Idag vaknade jag bakis(!?) fast jag inte var full? Inte speciellt värt det liksom, kunde skitit i drickan då. men men, funderar på vad jag ska göra idag. Har typ 400 kvar, funderar på om jag ska köpa hem mat eller kläder till Milia hehe.

Somnade runt halv ett, vaknade tjugo över ett av någon jävel som skriker utav bara helvete utanför. Jävla äckliga fulla helveten som är på väg från krogen. HÅLL KÄFTEN liksom. Jaja hoppas man snart kan få flytta härifrån.  

Nu ska jag byta kläder på Milia som spytt ner sig, ta en dusch och sen bege sig till Vällingby kanske ;)


Den här fina blev det till henne igår. Kommer vara super fin i sommar.


Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0