Söndag kväll.

Mys pys med söndag kvällar. Hoppas Niklas och Mini kommer hem snart så vi får lite mys tid tillsammans ikväll! Btw, skrev jag att grav.testet var negativt?! Tacka gudarna för det! Missförstå mig rätt nu, jag vill JÄTTE gärna ha ett syskon till Milia. Hon ska få ett i framtiden men i sommar vill jag kunna ligga i solen och dricka lite vin osv. Sånt som jag missa förra sommaren. Hade tänkt att försöka bli gravid nästa gång när Milia är ett ungefär. Niklas är inte helt med på noterna men vem vet han kanske hinner ändra sig, eller så kanske jag ändrar mig hehe.


Ikväll är det bigbrother. Hoppas Madelene åker ut! Sååå tråkig. Sen får gära Sara åka också en piss tråkig människa enligt mig. Och sen kan Peter åka haha. Nån mer som följer BB?


Just det, gick med i något som heter Buzzador. Har skickat ut innbjudningar till er mina vänner som jag har mejl addresser till. Kul grej att vara med i. Skoj med lite gratis produkter som vi kan disskutera sen!

dags att blanda till lite saft och lägga sig i soffan och bara slappa. Hoppas på sol imorgon igen så jag kan dra till mamma och pressa på baksidan. Hoppade solen idag, min hy behövde vila lite tror jag ;)


Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0