Oooops

Haha råkade visst bränna hela barnbidraget. Tur att jag inte plockade på mig mer saker nere på ÖoB för nu när jag kolla kontot var det bara 15:- kvar hehe. Illa vi som inte får pengar förens den 26. Men men sånt är livet. Fick rätt mkt för pengarna ändå.

Köpte ett nattlinne, 2st typ bh-toppar, t-shirt till Niklas, solhatt till Milia, en tunika till mig som ska bytas (blir galen på att det är olika storlekar på allt), ett par tights. Påskägg till min Älskling blev det också. Godis till Mini. Blöjor och lite mat fick också hänga med hem. + ett besök på apoteket där det blev grav.test, babyshampoo och treo, ja ni hör. Mkt saker för 1000:-

Nu blir det hålla sig hemma till nästa vecka för att inte göra av med mer pengar ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Grav.test? :O Säg inte att ni ska ha en till kotte såhär snabbt? :P

2011-04-20 @ 18:36:24 :: URL: http://amandasoikkeli.blogg.se/
Postat av: lina

memmen ska ni redan skaffa nr 2? Grattis om det är så=)

2011-04-20 @ 18:45:00
Postat av: Fatti

Mjau!!! Är det något du vill tala om för mig? Säg till innan om jag ska börja böla!!!

2011-04-20 @ 22:52:20
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0