Men satan i gatan....

FY HELVETE vad många räkningar vi har denna månad. Visst våra utgifter har minskat en del men denna månad är inte kul! 18.000:- Någon som vill byta? Någon som har mindre då vill säga... Men men, minns när vi var uppe i typ 25.000:- varje månad haha så lite duktiga har vi varit ändå. Men då hade vi två heltids inkomster också, nu blir det lite jobbigt men om jag skiter i att shoppa massa små saker i en månad blir det nog bra. Blir inget undanlagt till Thai resan men va fan...

Till något roligare. Tog en fika idag med Nicole och Frida. Nicole fick betala eftersom jag är pank haha. Tack gumman!



BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


Kommentarer
Postat av: Marie

Tack! Nå bindor du kan rekommendera? Alltså sort? Jag använder aldrig sånt i vanliga fall så jag vet inte vilka som är extra tjocka. Men jag köpte extra långa med "4 av 5 droppar" på. Hittade inga 5 av 5...

Kram

2011-04-21 @ 16:01:51 :: URL: http://thefairytales.blogg.se/
Postat av: Marie

Okej. Bra att veta. Tack för tipset =)

Glad Påsk!!! =)

2011-04-23 @ 16:14:41 :: URL: http://thefairytales.blogg.se/
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0