Jag kommer.

Sitter och lyssnar på Veronica Maggios "jag kommer" :) Har ni hört den och hur tolkar ni den hehe?

Har precis matat min lilla bebis, ska klä på henne nu för om 30 minuter ska vi möta Jessie och ta en tripp till Vällingby. Skulle egentligen på föräldrarupp klockan 13.00 men ringde igår och meddela att jag inte kommer att vara med på deras möten. Är inte intresserad helt enkelt. Senare idag blir det stor handling. Kul att handla men kanske inte så super kul när det är mat och man har ont om pengar. Det viktigaste för mig är dock mat och blöjor till min ängel såklart.


Just det imorse ställde jag ut två påsar med kläder till en klädinsamling. Det var väl snällt av mig? Slipper jag gå enda till sopstationen hahaha... Näää förlåt. Klart att man ska skänka kläderna till bättre behövande. SHIT vilket ret humör jag är på idag känner jag.




Kommentarer
Postat av: camilla

jag kommer , hehe ja du mia hur tolkar vi detta ?

Nä fan dax att ses snart om inte annat ta en Pw ? vi måste fan elller sk avi sitta i vassen i sommmar ?

hur mår pärlan din ?



hur ser veckan ut för dig när kan du pözz !

2011-04-26 @ 20:07:21
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0