hm...

Funderar på om jag varit för hård nu på sista tiden mot en viss person. Vet att jag sagt en hel del elaka saker men det gör man ju när man är arg... Men men vi får se hur det slutar helt enkelt. Kommer förmodligen inte be om ursäkt iaf. Hoppas situationen blir bättre iaf.

Nu har vi iaf betalat våra räkningar. Blev lite slantar över endå. Inte mkt men jag tror vi överlever. Milia har ju mat och blöjor. Vi har massor med nyttig mat (för en gång skull), nu räcker det med onyttigt. Och Mini ska fästingmedlas idag för i förrgår kröp det en "fästis" för att härma Tonys pappa hehe.


Dags för promenad med minigrisen i värmen. Inge kul idag för huvudet värker som fan!

Hoppas ni mina älskade vänner mår bra och har fått lite sol i era fina ansikten idag. Tänker på er som måste vara inomhus och jobba. Men snart blir ni säker gravida allihopa och får vara mamma lediga och bara slöa i solen ;P

Kommentarer
Postat av: Marie

Dom kommr boka in ett möte med en förlossningsläkare som får ta prover och se hur allt ser ut. Skulle det vara så att dom inte alls tycker att jag ska sättas igång så kommer jag ändå få komma in varannan/var trejde dag på kontroll för att se att allt ser fortsatt bra ut. Känns skönt att dom kommer ha så stor koll mot om man bara ska gå hemma och inte veta någonting och bara vänta dom där 14 dagarna på att något ska hända.. Så nu känner jag mig mycket lugnare faktiskt. Men förhoppningsvis ska det inte gå så långt. Hon får gärna komma ut lite tidigare för jag håller på och längtar ihjäl mig =)

2011-04-28 @ 17:43:39 :: URL: http://thefairytales.blogg.se/
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0