God morgon!

VART ÄR SOLEN!!  Nää gör inte så mkt att den tar en liten paus idag för jag har bränt näsan haha. Varför alltid näsan? Visste den sticker ut längre men ändå. fy fan vad jag har börjat bli morgon trött igen. Det gick ju över ett tag men nu är det tillbaka tillsammans med mitt hemska morgonhumör. Ingen rolig kombination för någon vill jag lova. Ingen frukost blir det idag heller. Maten är slut. Nää finns mat kvar men bara massa onyttigt som är Niklas. Jag vill ha ägg och gurka, skumt att jag inte tröttnat på det än. Mina goda jordgubbs shake är slut, har vanilj men den smakar skit... Nää det får räcka med en energi dryck.

Idag är det Vällingby som står på schemat. Lunch med Nicole, får bli en sallad eller sushi kanske? barnbidraget har iaf kommit så det blir handla lite blöjor idag och ett påskägg till min lilla pojkvän. han är ju trots allt bara 24, bara barnet liksom så det är klart plutten ska ha godis ;)


Nä dags för en dusch och lite smink kanske haha!



God morgon världen liksom haha. kolla färgen på näsan!


Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0