Bra dag

blev en bra dag trots mitt humör och min sömnbrist! Mötte upp Nicole för att sedan möta upp de andra tjejerna, inte alla men nästan. Blev en lunch i vällinge hus och sen lite små shopping. Blev två läppglans och en stickad rosa hel dräkt till Milia. Super söt är den. Kostade bara 50 kronor och den har jag kollat på ett tag nu, kosta 199 från början :) Läppglansen kosta bara 9,50 styck. Snacka om budget shopping men det är roligt :)


Ringde försäkringskassan idag, visa sig att de bara drar 26% skatt. Tur för mig att Tina talade om för mig att de drar så lite annars hade det inte blivit kul nästa år.


Nää nu ska jag ringa upp min man och höra vad han vill ha till middag!




Kommentarer
Postat av: Marie, (Ewy)

Jättefin!

2011-04-13 @ 07:51:53
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0