Skönt

åh det var så skönt att vara ledig igår. Hade inte överlevt denna vecka annars (om jag ens kommer göra det nu vill säga) Är så trött nu igen, hela tiden, kanske behöver mer järntabletter? Ska inte till BM förrän om en månad ju... Inte bara jag som är slut här hemma, Niklas släppte precis av Mini som hoppa direkt i säng och sover som en stock. Hon vakna inte ens när jag öppna kylen haha.

Ska upp till vällingby innan jobbet och hämta mina och Niklas kläder från kemtvätten, de skrev aldrig något pris på vår lapp så vi får väl se vad de hittar på haha.


hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: lina

Man blir trött när man är gravid... Personligen tyckte jag inte att tabletterna hjälpte, men är du jätte trött, har huvudvärk och börjar se dåligt så ska du kontakta mvc på en gång!

2010-09-02 @ 10:52:16
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0