funderingar...

Varför är jag en sådan person som oroar mig så sjukt mycket i onödan? Hur ska vi ha råd med allt är väl den största frågan. Visst utgifterna har nu minskat med 1000 kronor i månaden, bättre än ingeting liksom men fortfarande så sjuuuukt mycket utgifter. Och så mycket kvar att köpa... Det ska va säng, nytt skötbord, vagn och alla dessa små saker som man måste (vill) ha... Kläder har jag nog nog av, tror jag... Näää fan ska försöka att inte tänka så mycket på allt just idag... Vi måste köpa bil, barnstol... Nä nu slutar jag. Undra om en långsväng med hunden kan lugna mig. Inte fan blir man lugnare av Niklas som tar allt så jävla coolt... MMMMAAAAHHHHHH....

Hej då.

Kommentarer
Postat av: lina

Vet hur det va! Jag gick hem när jag hade 2 månader kvar. Klarade inte av att jobba plus att jag vart så jäkla less på människor!

2010-09-15 @ 15:16:58
Postat av: Maria

Köp bilbarnstol begangnad.. Du använder den bara max 8-9 månader och du får en för 500:- på blocket! Inte värt att lägga ut över 2000:- för en ny! Och köp inte för mycket saker innan - man behöver faktiskt inte allt man tror innan! Går ju att köpa under tidens gång! Har ett extra bärsele du kan få låna också! (Min kusin jobbar på babybjörn)... Kram!!

2010-09-17 @ 21:32:33 :: URL: http://familjemys.blogg.se/
Postat av: lina

vi köpte säng och skötbord på ikea sen bilbarnstol köpte vi en ny på babyproffsen för 1200kr tycker att det är viktigt med säkerhet så därför vart den ny!

2010-09-20 @ 18:57:05
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0