Buhuhuhuhu

Jag vill också gå på GRÖNA LUND!!!! Alla tjejerna ska dit idag ju, men jag behöver vila. Har ont i magen, tredje dagen i rad, eller snsrae på magen!? Jätte svårt att förklara hur det gör ont liksom. Ryggen värker på rätt bra den med. Därför ska jag ligga inne hela helgen och hoppas på att det blir bättre. Tror att det är stressen på jobbet samt att man sitter och spänner magen hela tiden i kassan... Men vad vet jag liksom...

Idag kommer mamma och pappa hem från Turkiet också, alltid skönt att ha dem hemma. Tur är att man har en underbar lillebror också som kunde köra mig och Mini till veterinären både idag och igår. Ja, jag vet att jag behöver ett körkort. Ge mig det då??

Hos veterinären gick det iaf bra efter många om och men. Började med att jag ringde in igår och berättade om Minis ögon, röda och geggiga. Sköterskan sa att sådant måste man ta på största allvar. Hon tyckte jag skulle komma in akut efter jobbet. Jag fråga om det var dyrt till svar fick jag: Allting är ju relativt! 1400 kronor skulle bara besöket kosta och sedan 25% på all behandling. Min bror hämtade upp mig efter jobbet och vi stressade hem, hämta Mini och körde till veterinären. MEN eftersom det inte var så allvarligt så tyckte de att vi kunde komma tillbaka imorgon istället?! MEN ÅHHHHHHHH!!!! Men det var rätt bra iaf för då fick vi boka en tid så allt som allt gick det på 900:- Snacka om att man låter snål men fan alltså finns roligare saker att göra för pengarna. Veterinären sa iaf att det är vanligt att unga hundar får sådär för att massa körtlar utvecklas. bara att tvätta och ge nå smörjande ögondroppar.


Nu ska jag äta potatisbullar och glo på tv.


Kommentarer
Postat av: lina

vet inte om bebben har lust att åka karusell=) Kan faktist inte förstå att veterinären kostar så mycket! Borde vara billigare... Fast de vet nog om att man betalar dessa summor för sina djur!

2010-09-04 @ 21:22:37
Postat av: lina

Har för mig att vissa kan ha typ som foglossning i nedre delen av magen, kanske därför du har ont. Jag skaffade mig ett foglossningsbälte och det hjälpte jätte mycket! När va det du va beräknad till???

2010-09-06 @ 08:39:00
Postat av: Lina

Håller tummarna för att allt går bra som det gjorde för mig! Jag hade tur som hade en smärt fri graviditet plus en snabb förlossning! Ska ner till mamma och pappa i slutet av september/början av oktober, kanske kan ses om du är ledig nått??? Är ju nyfiken på hur kulan din är=) Mamma har skvallrat och sagt att det syns bra tydligt nu=)

2010-09-08 @ 07:33:04
Postat av: lina

japp LOVAR! Det kanske ligger 2 där! Det har hänt att dom missat ena på ultraljud=)

2010-09-08 @ 20:38:32
Postat av: lina

hahah det gjorde de till min med, fast han va inte där då så hon fick tro på mig=)

2010-09-09 @ 13:44:26
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0