Skööönt!

Inatt har jag sovit som en stock! Var bara uppe en gång och kissa och det mina vänner borde nästan firas med champange! Undra när man kommer kunna få sova en hel natt igen, never....

Mini väckte mig runt halv tio vilket också var väldigt skönt, så idag borde jag vara riktigt utvilad. Känner mig friskare iaf. Ska upp till vällingby en sväng och hämta ut åkpåsen som vi beställde och så ska jag träffa Amanda och Tina en snabbis också... Sen blir det hem till soffan igen.


Just det, våran hyra har höjts. Nu ska vi betala 7600:- i två månader och sedan blir det 7159:-, denna månad betelar vi alltså höjningen för maj, juni, juli också... Helt skadat, trodde inte man kunde göra så men det kan tydligen Wallenstam göra...


Men men man ska fan vara glad att man har tak över huvudet.

Kommentarer
Postat av: Amanduslily

Very good guestbook. Interesting!

2011-06-02 @ 17:55:32 :: URL: http://amanduslily.blogyd.com
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0