sjuk sjuk sjuk...

Har legat hela natten med migrän, den här gången kunde jag inte ens sova för jag hade så ont. Bytte till slut rum för att stackars Niklas skulle slippa vakna hela tiden när jag vrider och vänder på mig. Hamnade ett tag i soffan, märkte att han gick upp och kollade till mig, gulligt... Runt fem blev jag förbannad och slängde i mig 4 alvedon samtidigt och efter ett tag släppte det... Så idag är huvudvärken borta men man mår ju sådär efter alla tabletter och är hel skakig...

Idag mina vänner tycker jag fan att magen blivit ännu större. Fortfarande inga bristningar och ingen plupp navel! :) Amanda pratade med mig igår om någon kräm man skulle börja smörja in sig "där nere" med för att slippa spricka så mkt sen!? Någon som vet vad det är för något?

Kommentarer
Postat av: lina

Har du sagt till din bvc tant att du har huvudvärk? Va glad om du slipper bristningar!

2010-10-14 @ 15:40:33
Postat av: Maria

JÄTTEbra kräm/olja - NOT! Jag smörde med den sista 3 månaderna och du vet ju hur det gick.. Jag trodde ju också att jag skulle slippa bristningar - 10 dagar innan Maja kom - POFF så var det där! Men de har redan bleknat massor!



Blir nu träningsansvarig :) hihi!

2010-10-14 @ 16:07:01 :: URL: http://familjemys.blogg.se/
Postat av: Tina

Sorry, aldrig hört om nån sån kräm.

2010-10-14 @ 16:16:57
Postat av: camilla

Måste tyvärr säga att inga krämer hjälper. Det är skit snack -det bror på hur fort förlossning har mm du syftar på bristning där nere. Det är hormonerna i kroppen som är inblandade. Jag dick lite bristningar när jag gått över tiden -men kan trösta dig att dom bleks bort i solen <3

2010-10-14 @ 21:28:05
Postat av: lina

Vi kommer nog inte hinna ner innan jul... och då kan ju du ha fått=) Byt tant då!!!! Angående krämen så tror jag inte det finns nått som funkar...

2010-10-15 @ 09:03:39
Postat av: camilla & adrian

hållller med maria finns ingen som hjälper de är bara ren skitsnack .

det är din kropp och hormoner som bestämmer när de gäller bristningar det är så att huden hinner inte töjas ut i samband med att magen växer + att hormonerna då spökar som gör att de brister .ja fick lite bristningar när jag gick över tiden . men mina är borta :)) dom bleks bort mina försvann i thailand så mia de är bara sola om du har oturen att få det .

och när det gällller att "brista" där nere så finns det absolut ingenting de är skitsnack .

det bror på hur fort själva förlossningen går. jag sprack pga av att adrian fastande i mellangången och läkaren trodde att ja va tvungen att krysta av bara faaan annnars kommer sugklockan fram men tyvärr gjorde dom inte en undersökning innan sista krysningen för att kollla om han dragit sig ned lite ( vilket han gjorde och vilket betydde att ja inte skulle behöva krysta av bara fan men vilket ja gjorde vilket gjorde attt de gick för fort och då sprack jag) men prata med din mvc om du är oroig för att brista där nera så skriver dom det i journalen så är dom uppmärksamma på det :)



puss puss

2010-10-15 @ 09:41:36
Postat av: Sandrra

Du behöver ingen kräm för det!! Var noga på att säg det till sköterskorna när det är dags, och se bara till att lyssna och gör som dem säger så går det bra.. Jag sprack ingenting..

2010-10-15 @ 10:37:25
Postat av: camilla

Jag gjorde som läkarna sa och ändå gick det som det gjorde . Det är bara hålla tummarna . Mm inte ammat på glömmer man smärtan fort puss

2010-10-15 @ 18:00:26
Postat av: camilla

Jag gjorde som läkarna sa och ändå gick det som det gjorde . Det är bara hålla tummarna . Mm inte ammat på glömmer man smärtan fort puss

2010-10-15 @ 18:01:33
Postat av: camilla & adrian

måste bara påpeka sandras inlägg visst ska man allltid lyssna på läkarna och ja gjorde de men ändå brast jag de har många faktorer på varför .

det är bara att hållla tummarna om inte annnat så gör det absolut inte allls ont om de är de du är rädd för efterläkningen är hanterbar och i dag märker/ser du ingen skillnad =P

allla salvar hit och dit är skit mia de är din kropp själv som tar hand om det puss puss



jag är ledig fre lördag söndag varje vecka :)



MÅSTE SES

2010-10-17 @ 06:37:22
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0