Mammas Mini

Alltså jag måste verkligen rekomendera alla som har tid att skaffa hund!! Fy fan vad det är mysigt. Visst det är pisstråkigt att ibland behöva gå upp på natten, ut tidigt på morgonen, bli blöt i regnet osv... Men man får så mycket för det! Så mycket kärlek och en som vaktar en hela tiden. Just nu ligger hon här brevid mig (nästan på mig) och muttrar. Låter så kul...

Iaf så köpte vi Mini när vi försökt att skaffa barn i över ett år. När det inte blev något barn så kände vi att "skitsamma det får ta den tid det tar" och så fick vi hem världens sötast lilla valp. Några månader senare så blev jag gravid. Antar att det var för att vi släppte alla tankar på barn och hade fullt upp med att få en rumsren liten valp... Så däeför är Mini som mitt lilla barn :) och jag VET att jag behandlar henne mer som ett barn än som en hund. Men det är hon värd för hon är världens snällaste och finaste vovve!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fan ska man med djur till?? De är bara onödiga =)

2010-10-27 @ 09:11:30
Postat av: Mia

Inte mkt du förstår Sandra lilla :P

2010-10-27 @ 10:06:16
Postat av: Sandra

Hihi det är väl så =)

2010-10-27 @ 21:27:39
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0