Jobbig dag...

Igår hade jag en helvetes dag.

Fcik en blödning, efter många om och men bar det av till Karolinskas förlossningsavdelning. Väl där fick jag ligga med saker på magen i 20 minuter och lyssna på lillans hjärta. Allt lät som det skulle. Sköterskan bad oss gå och äta llunch för att sedan komma itllbaka och träffa doktorn fär gynundersökning och ultraljud. Vi tog en fika och gick sedan tillbaka. Satte oss i väntrummet och läste tidningar. I akutrummet brevid låg en kvinna som skulle föda och vi hörde HELA förlossningen. Fy fan alltså, inte sugen på att föda. Men det gick iaf bra för henne. Till slut kom sköterskan ut och berättade att läkaren nu var på operation och undra om vi ville fortsätta vänta. Vi åkte hem. Hon tyckte vi gjorde rätt. Allt verkar vara bra igen, inge mer blod och ingen smärta. MEN andledningen till att jag blir/blev så nojjig är ju att det var ju precis så här missfallet startade...

Senare på kvällen blev jag arg på pappa och grina i flera timmar. Ibland tål man inte att höra sanningen hehe... Speciellt inte efter en jobbig dag...

Så nu vet ni vad jag gjorde igår, idag blev det jobb igen. Rätt skönt att jobba ibland.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tycker så synd om dig som får va med om allt!!! Bra att du söker hjälp när det är något!!!! Hoppas att du nu slipper sånt skit tills det dags=)

2010-10-19 @ 10:51:27
Postat av: camilla & adrian

läste i går på bloggen via telefonen höll på att få hjärt attatack när ja började läsa snabbt .TUR attt alllt var bra meen jag hålller med lina tykkker så synd om dig som får vara med om alllt .

puss puss när ska vi ses =?

2010-10-20 @ 06:54:53
Postat av: Jessie

Det är synd om dig vännen du har sån otur...<3

2010-10-21 @ 10:39:24
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0