Jag vann...(som vanligt)

Hehe sent igår kväll gick Niklas med på att jag bestämmer namn. "Så länge hon har mitt efternamn bara" Lät det till slut. Är det något vi kärringar är bra på så är det fan att tjata tills vi får som vill. Det lyckas ta mig fan varenda gång. Den här gången tog det dock lite längre tid. Men jag tror han börjar gilla namnet. Man måste kanske höra det några gånger och vänja sig. Sen när han dessutom kommer se våran fantastiska lilla dotter tror jag inte att namnet spelar någon roll. Kanske till och med blir så att jag ändrar mig när jag ser henne. Men men anyway, nu är namnet Milia paxat så nu får ingen annan av er typ åtta pers som jag känner som också är på smällen sno det. KOM PÅ EGNA NAMN haha... Milia Milia Milia, visst är det grymt?


Nä nu ska jag och Mini lägga oss och kolla på new moon. Vi har varit duktiga och varit nere på grimsta ängen och gått med Nettan, Kex och barnen, det ni. Än så orkar fettot resa på sig. Är snart uppe i +10kg. Känns ju sådär kul men det kunde fan varit värre.


Hoppas ni får en riktigt bra fredag med en massa fredagsmys. Jag antar att Sandra kommer vara den som myser mest ikväll ;P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vann oxå!!! Perfekt val!!!! Mycket fint =)



Ojoj OM jag hade fredagsmys =) Hett hett

2010-10-16 @ 15:03:49
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0