illa,jag mår illa!

Blä nu har jag mått illa två kvällar i rad. Hatar att kräkas verkligen men inget annat hjälper ju... 
Imorgon är jag ledig!!! Enda dagen denna vecka. Får verkligen INTE glömma att ställa om klockan imorgon. Jobbigt att stå utanför jobbet en timme för tidigt söndag morgon! Nu är det bara 10 arbetsdagar kvar. Nu börjar nedräkningen på riktigt! Ska bli skönt att sluta jobba men samtidgt lär jag bli sjuuukt uttråkad! Ska försöka träffa mina älskade vänner så mkt som möjligt då eftersom jag typ aldrig hinner träffa någon annars! MYS!!!

Var hos barnmorskan idag, allt såg bra ut och det lilla hjärtat dunka på :)
Nu börjar jag verkligen längta efter min lilla flicka!
Kommer pussa ihjäl den lilla grisen.
En av mina vänner har världens finaste flicka, dock redan 4 år.
Men varenda gång jag ser en bild på denna unge blir jag så glad!
Snacka om charm och utstrålning! Jag vill ha en Isabell helt enkelt!
(Morsan hennes behöver vi dock inte disskutera) :P:P:P


Hoppas det är okej att jag låna bilden Sandra!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha mm hon är fan bäst!! Fast morsan är ett snäpp vassare =)

2010-11-01 @ 10:04:27
Postat av: camilla

hej mia camillla hääärrrr

när skall vi ses puss puss

2010-11-02 @ 06:02:18
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0