godmorgon Sverige.

FY FAN VAD KALLT DET ÄR! Eller just nu vet jag inte för solen skiner ju. Men långa morgon promenader med hunden blir det ju INTE nå mer. Fy helvete. Tur att man tog på sig vinter jackan då. Som fortfarande passar som tur är. Om inte magen blir dubbelt så stor så kan jag nog fan ha den hela vintern. Annars får jag helt enkelt stanna hemma hehe. Är ju ändå leeeeeedig då :P


Idag ska jag vara ensam hemma. Niklas skulle iväg på någon möte senare och Mini har jag tänkt att dumpa över på min kära Jessie som ska ut till stallet. Hund fan är så jävla uttråkad att hon gnäller hela tiden. Mmm jag vet stackars hund... Eller så kn det vara så att jag valde en jävligt gnällig ras kanske?! jaja nu ska jag gå in och pussa på min älskling så han går upp.

Just det igår hyrde vi film, ni MÅSTE se Dear John... Jättefin film plus att han är så sjuuukt het hehe :P




Tänkte visa ena väggen här i Milias rum :) Gullig va?

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0