Dator...

Igår hade jag en hel del att göra. Först var jag och Mini ute med Nettan och Kex. Kom en kille med en annan hund som lekte med dem, helt plöstligt skriker Mini till och kommer haltandes tillbaka och gömmer sig mellan mina ben. Killen påstår att hon "ramla2 vilket jag trodde på när jag stod där. Senare när vi kom hem och låg och mös så upptäcker jag att hon har enn hål i benet och är blodig. Fn heller att hon "ramla", hon har blivit biten. Inte konstigt att hon var så rädd sen... Men men senare på kvällen tog jag med min bror och kolla på babyskydd, vi köpte det för 450:- vilket jag tyckte var ett bra pris eftersom man inte använder det så länge iaf. Hon som vi köpte det av verkade gilla oss så vi fick ett helt nytt babygym  med prislapp och allt kvar på... Där sparade vi in 600:-, underbart med snälla människor! Efter det drog vi upp till vällingby och köpte prsent till mamma som fyller år imorgon. Passade på att hämta ut vårat packet från netonnet nu nnär vi ändå hade bil....

Så nu sitter jag här och bloggar på min lilla rosa mini pc hehe. Ska stax sräda lite. Allt blev så sent idag för att de ringde och väckte mig från jobbet 08:15 och då kunde jag inte somna om på en gång. Var uppe till halv elva sen gick jag och la mig igen... Blir en slapp dag idag, börjar ändå 07:00 imorgon...

Kommentarer
Postat av: Tina

Gå in på www.libero.se och klicka på Liberoklubben där anmäler du dig och får hem sakerna sen.

2010-10-23 @ 15:22:28
Postat av: Jessie

Mycket upprörd att mini e skadad jävla ägare alltså...

2010-10-23 @ 15:31:46
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0