10-11 november.

De dagarna skulle jag egentligen på möte på försäkringskassan och jobba, MEN nu så blev jag medbjuden till Ullared... Vad väljer man?? Ja jag valde Ullared. Har aldrig varit där förut men det ska bli sjukt kul. Tur att man dessutom kommer ha lite pengar över denna månad. Underbart. Vad köper man där mina vänner som varit där? Finns det typ bra smink och parfymer där? Alltså märkesvaror då menar jag? Barnkläder kan ju vara bra att köpa, dock inga små storlekar för det har jag ju redan köpt upp mig på...


Har varit sjukt trött idag. Hade kraftiga magsmärtor inatt. Känt mig konstig hela dagen, men nu när arbetsdagen är över känner jag mig faktiskt redan bättre ;)

Imorgon är det barnmorskan först, sen höra om Tina är ledig och sen dags för jobb igen, jippie liksom...

Kommentarer
Postat av: camilla

Möte med försäkringskassa om vad?

2010-10-29 @ 05:15:11
Postat av: Tina

Åhh Ullared, nu blir jag avundsjuk. Där har du det mesta du kan önska dig, parfymer vet jag inte riktigt. Men en del märkessmink finns det. Och allt till barnet, hemmet, Mini, jaa det mesta man har nytta av.

Vem ska du åka med?

2010-10-29 @ 10:33:04
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0