Vinter.

Oj idag är det verkligen vinter, fick en chock när jag kom direkt från sängen ut i kylan! Vad ska man göra idag då? Inte den blekaste :) Inte jobba iaf hahaha. Men men har inte så mkt att skriva just nu, lägger in lite bilder på baby-rummet så hörs vi sen!? Puss på er















Blev tillslut prinsess tema när Niklas promt skulle ha den där mattan som ni ser, men men så länge det är rosa är jag glad :)
Kaninen länggst ner fick Milia av sin gammelmormor i söndags :) Älskar djuren från Teddykompaniet, finns inga bättre. Roligt att jag själv bara köpt kaniner och det hade hon ingen aning om. Min mormor är bäst och jag tror inte jag älskar någon annan lika mkt som jag älskar henne.


Kommentarer
Postat av: camilla & adrian

hej gumman vilket gulligt rum du har fått till det :)

och massa rosa ser jag :)

hoppas att du mår bra i din lediga tid du har just nu :)

hoppas att du inte går över tiden bara så himla segt då .

själv har jag och är sjuk är hemma förkylning hosta blä inte kul ..

sen har ja mycket sammandragningar . :(//

2010-11-17 @ 10:55:51
Postat av: belsebub

Mohahaha snart börjar 18 års helvete! hihi . Hallå har ni flyttat eller?!

2010-11-17 @ 12:45:07 :: URL: http://sbelsebub.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilket tjejrum - skulle ju vara lite komiskt om det kommer ut en liten Calle ;)



Mer gravidbilder tjejen!! Nu!! :)

2010-11-17 @ 15:30:27 :: URL: http://familjemys.blogg.se/
Postat av: Mia

Maria: JOOO det vore ganska komiskt, skulle nog garva läppen av mig faktiskt och få börja om från början. Men de har visat oss både klitoris och blygdläppar haha.

2010-11-18 @ 10:23:44
Postat av: Maria

En j*vla mobbad Calle kanske :)

Vore ju lite komiskt hon hon kommer den 18:onde hon med!

2010-11-22 @ 20:59:03 :: URL: http://familjemys.blogg.se/
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0