Våfflor.

Idag blir det våfflor till middag, med grädde sylt och glass, nam nam :) Kom nyss hem från Vällingby, fan att man alltis ska bli kiss nödig när man går av tunnelbanan, inte så att man kan springa hem direkt. men det är ju bra att öva knipmusklerna lite, vilket jag inte gjort någonting, dags att börja kanske... I alla fall blev det en mysig lunch med Tina, Nicole och Jessica. Så jävla underbart att äntligen ha tid till att träffa sina vänner.

Blev en massa prat om nyår också. vet verkligen inte hur jag ska göra. Niklas har ju bjudit hem en massa till Kälvesta där vi nu kommer att bo ett tag... Men det är ju bara killar. Mina tjejer kommer vara hos Tina. Frågan är om jag orkar liksom... Jaja vi får se. Camilla vad gör ni på nyår? Ni bor ju nära då så det kanske jag orkar...

Nää dags att börja med smeten.Pöss

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag var ju också ganska höggravid på nyår förra året och trodde verkligen inte att jag skulle orka länge... Gissa vilka som var kvar sist på festen.. Hmm?!? :)

2010-11-18 @ 21:03:09 :: URL: http://familjemys.blogg.se/
Postat av: camilla & adrian

hej vännen jasså ska ni bor hos mamma & pappa ? vaffö?

vi ska bara vara hemma på jul & nya året :) så du får absolut komma . jimmy & emilia kommer bo här och lilla elias ska fira me dom men de kommmer bli lugnt :)

har nsys lämnat adrian så plinga sen när du vill ses :)

nä nu ska jag fixa julkorten som kom i brevlådan puss puss!

2010-11-19 @ 09:42:24
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0