Söndag...

Söndagar är bra tråkiga. Iallafall de söndagar man jobbar som jag gjort idag. Började klockan 07:00 imorse och har inte sovit ett skit inatt. Gick och la mig runt halv elva sen satte de/det igång. Börjar med att jag hör "DET HÄR ÄR POLISEN" Flyger ut på balkongen, mycket riktigt där ute står fyra poliser om en man på marken. Han skriker en jävla massa och jag undrar varför de inte bara slänger in fanskapet i bilen så vi andra slipper höra honom. Men nääää det ska ja aldrig gå snabbt, efter ca 30 min blir det iaf tyst. MEN då sätter halsbrännan igång, den är fan inte nådig!!! Men jag somnade till ett tag när den äntligen lagt sig, men gissa vad, jo då var det ju dags att gå upp efter en stund... Jaja snart får jag sova hur mkt som helst i iaf två månader så jag ska fan inte gnälla egentligen!


Igår hade jag iaf mysigt, åkte hem till Tina vid halv ett och blev kvar till typ 21.00? Gick mest runt och bar på lilla Emil hela dagen men det var ju det som var så mysigt!!! Underbara barn... Längtar ännu mer efter mitt eget underverk nu :):) den som väntar på något gott vett ni...

4 arbetsdagar kvar nu :P

Kommentarer
Postat av: Tina

Och du var alldeles underbar med din närvaro. Tack snälla för hjälpen!!

2010-11-07 @ 18:33:38
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0