flytt...

Idag har jag haft en fullspäckad dag :) Inte mig emot. Skönt att ha saker att göra. Startade dagen med att göra frukost till mig och Älsklingen, Mini fick en leverpastej som vanligt. Efter frukosten blev det lite städning och packning.
Upp till Vällingby för fika med Jessie, Jessica och Nicole, mycket trevligt!! Jag och bettan gick och hyrde film som vi kollat på. Men innan filmen blev det mer städning och packning. Har en hel del kvar att packa imorgon. Blir säkert bra till slut. Nu sitter jag och Mini här i soffan och vågar inte gå och lägga oss. Såg en läskig film nyss ju, nu kommer ni skratta, det var BECK! De brukar inte vara läskiga men den här var fan det.

Imorgon blir det flytt och senare födelsedags middag hos Niklas bror.


Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0