Fars dag.

Idag är jag uppe tidigt fast man är ledig. Har tänkt att jag ska städa idag men vi får se hur det blir med det. Har så sjukt ont i mitt ena bröst. Hoppas det går över snart. Har legat här i soffan någon timme och lekt med Milia i magen, hon puttar och buffar på min hand när jag lägger den på magen. Vill ju att hon ska komma nu men jag får får väl vänta till januari då...

Igår var jag hemma hos Jessica som bjöd på middag och paj! Super gott var det och så mysigt att bli bortbjuden bara så där. Får bjuda tillbaka så fort jag orkar :)


Nä nu ska jag nog ta och sätta igång med lite städing sen blir det fars dag middag hos mamma och pappa.



SISTA DAGEN IMORGON :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

får man fråga hur mkt du har gått upp under graviditen?

2010-11-15 @ 19:08:46
Postat av: Mia

såklart att man får fråga det, än så länge har jag gått upp 12 kilo... landar väl på runt 20 sen säkert.

2010-11-15 @ 20:10:02
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0