Borta bra men hemma bäst!

Halloj nu är jag hemma igen. 4000 kr fattigare hehe. Men allts vad har man köpt då? Bra fråga för jag tycker inte att jag handlade så mkt. Blev väl en del saker iaf:

Kaffebryggare
Vattenkokare
Myspläd
Babykläder
Lampa till babyrum
Tavlor till babyrum
Klocka till babyrum
Mysfilt till bebis
Massa hundgodis
Reflexväst till Mini haha
Koppel
Mjukiskläder
Godis
Läsk
Hygienartiklar
Hårfärg
Väggord
Present till pappa

jaa och en jävla massa mer måste dt ju vara, kommer bara inte på mer nu.

Vi hade jätteroligt men det är som man säger "borta bra men hemma bäst". Jobbigt som fan att åka och att sova borta det gillar jag inte.


Idag blir det besök hos BM och sedan jobb, näst sista dagen, sen hoppas jag på att ingen är hemma hos oss så jag kan mysa ner mig i soffan i lugn och ro!

Just det, Camilla; du ska få gravid bilder så fort jag orkara ta några :) PUSS

Kommentarer
Postat av: Jessie

Två dagar kvar på helvetet gumman..=) sen e det över..jippiii.. Puss

2010-11-12 @ 12:40:21
Postat av: lina

åååååhhhhhhh vill oxå ha massa!!!! Får vänta till vår...

2010-11-13 @ 13:03:06
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0