LEDIG!

Åh idag har man varit ledig hela dagen. Började dagen med en tripp till Vällingby. Blev ett besök på apoteket där jag köpte fästingmedel tii Mini. Efter det blev det bolaget :) Köpte 12 Bacardi Breezer i olika smaker, hoppas fan att jag blir full på det nu. Resten av dagen har bestått av bakning, städning och tvättning. Hoppas att mina cheescake´s blir goda nu, har aldrig gjort sådana förut.


Imorgon är det party! Massa tjejer bara, ska bli så jäkla mysigt!

Kommer att sakna vissa ansikten där men det blir alldeles för trångt om alla nära från bägge sidor ska komma :(


Tänkte lägga ut lite bilder på saker jag handlat denna månad men det fungerar fan inte, synd.


Kommentarer
Postat av: Boolaalba

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2011-06-14 @ 13:54:56 :: URL: http://boolaalba.blog24h.com
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0