hoho

Det här med rökningen går bra, bättre än jag vågade hoppas. Har nu i två dagar endast rökt två ciggaretter om dagen, och ett halvt jävla nikotin tuggummi hehe. Ni som inte röker tycker väl kanske att två cigg är mycket, men det ska ni ha klart för er att det är det INTE! Dessutom har jag jobbat dessa två dagar, det är då jag röker som mest för att försöka hålla mig på trevligt humör. Kanske är något tjurigare nu men det skiter jag faktiskt fullständigt i!! Tänkte i allafall hålla det så här veckan ut för att nästa vecka trappa ner och bara röka morgon ciggen. Undra hur det ska gå. Den som lever få väl se.

Idag tog Åsa på jobbet upp att vi ska springa vår-ruset i år igen, HELVETE! Men detta år tänker jag bara promenera. Min kropp pallar inte att springa, jag är så skör haha. Nä men jag är fan för lat. Jag vägrar. Trodde dessutom att jag skulle slippa eftersom vi åker snart men icke, tre dagar innan vi drar är det dags...


Nä nu känner jag att jag bara skriver en massa skit igen. Nån som vill lämna kommentar? Var ett tag sen nu...

Kommentarer
Postat av: Johan Saur

Jag tycker du är väldigt duktig som kan hålla dig till bara två om dagen. Det är ju när man är på jobbet som det är omöjligt att låta bli. Man måste bara få komma ifrån. Hopplöst annars.

Kram

2010-05-17 @ 21:50:41 :: URL: http://www.johansaur.se/
Postat av: Lina

Lycka till med loppet!!! Starkt att springa/gå det! Det är grymt bra att bara röka 2 om dagen, har själv slutat och det är inte lätt!!!! Kramar i massor!!!

2010-05-18 @ 08:09:57
Postat av: Eivindkajsa

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-06-09 @ 11:48:41 :: URL: http://eivindkajsa.blogfuture.com
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0