Helgen...

Åh vad skönt det har varit! Varit ledig i tre hela dagar. I fredags hyrde jag en massa filmer och låg hemma hela dagen och kvällen, hadde en huvudvärk som hette duga också, blä. Men igår åkte jag med mina älskade föräldrar till landstället i Norrtälje. Mini badade för första gången, önskar att jag hade filmat. Min hund är minsann inte rädd vatten haha, hon plumsa i direkt, såg dock ut som en kängru med fan vad kul hon hade. Sen blev det bara slappa på farmor och farfars veranda. Sov så jävla dåligt inatt så det känns som om jag skulle kunna somna nu. Idag åkte vi hem tidigt eftersom det regna.


Kanska borde lägga mig nu, passa på att sova, denna vecka som ommer blir inte kul. Är endast ledig Lördag. Ska hinna med läkarbesök, shopping och storhandling också :P


nää god natt på er!

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0