shopping

nu har man fått lite shopping gjord hehe. En kappa ett linne och nnya tights till mig, fyra linnen till Niklas. Fan nu tror jag nästan att våren är här, tog en långis med Mini idag och fan vad skönt det var! Kör en till imorgon om det är sol, någon som vill haka på? Nä nu ska jag kolla vad det finns för skit på tv och kolla på. Är så där lagom uttråkad på att sitta inne nu men vill ändå inte gå ut och göra något. Ska ju hålla mig frisk i ett år nu har jag bestämt. Någon som vill satsa några kronor på när jag blir sjuk igen hehe... trevlig helg på er.

puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Det kan nog vara min mormor. Bor i hässelby strand! Kort liten rynkig sak :)

2010-03-24 @ 13:31:06 :: URL: http://familjemys.blogg.se/
Postat av: camilla & adrian

hej gumman , är allt bra med dig ?

hur är de me lilla familjen ?

har du börjat försöka igen ? ja å kim börjar att fundera på att försöka igen , skulle vara så kul om vi kunde komma i sammma mamma grupp å vara mammmalediga samtidigt :)

vi måste ses snart vi är så dåliga på de .

ja åker till öland nu fre-sön men sen veckan som kommer är d ejhu påsk å tjohej å röda dagar hit å dit ska vi försöka ses ? ja vill jhu träffa mini oxå . pusss

2010-03-24 @ 20:56:26
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0