seriöst!!!

Varför, jag undrar verkligen VARFÖR allt ska gå så dåligt för mig... Fan fick världens utskällning av en gammal bitter fitta idag på jobbet, och nu ska hon prata med chefen. skaffa ett liv din gamla ÄCKLIGA hora. FAN nu är jag trött på folk som behandlar andra som de inte vore värda någonting. "du är här för mig och inte tvärtom" HAHA mm jag är verkligen på jobbet för din skull, skata!

Jaja igår hade jag också en rutten dag. Vaknade och var på allmänt dåligt humör. Smällde typ igen dörren i Fridas ansikte när hon skulle hämta sin kamera *förlåt*. Så får man fan inte bete sig, men jag har bett om ursäkt och hon godtog den faktiskt. Iaf sen skulle jag sätta mig på balkongen och ta min morgon cigg, ställer kaffet på bordet och vad fan händer då, JO grann IDIOTEN skakar börjar skaka matta så skiten flyger rakt ner i mitt kaffe... Blev lagom glad kan jag säga. Sen blev det en fika med Madde i Vällingby det var iaf trevligt. Blev på mkt bätter humör. Plugga lite teori igår också, gick rätt bra faktiskt.


Vaknade av att jobbet ringde imorse. Har skit ont i halsen och är snorig men men. Pengar lockar ju...


För övrigt så hejar jag på Erik Saade ikväll, hinner nog se slutet iaf. heja heja!

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0