lillebror

Fy fan vad jag lider med dig, får så ont i hjärtat när du är ledsen. Du förtjänar verkligen inte att må dåligt. Finns ingen finare än. Tar hand om alla omkring dig, det har du alltid gjort, hjälpt dem som har det sämre än dig. Men nån gång så måste tydligen även den bäste bli drabbad. Men jag vet att du kommer må bättre snart. Som vi pratade om igår "tiden läker alla sår". Låter så jävla pissigt när man mår dåligt men det är sant. Hoppas att tiden är snäll mot dig och låter det gå fort! Du vet att jag alltid finns här för dig, ett samtal bort bara...

Jag älskar dig min fina fina lillebror.


Kommentarer
Postat av: camilla

Men vad har hänt med lillla lillebror :( ?

2010-04-01 @ 08:14:51
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0